کمیته امداد مازندران :

جمع آوری نذورات قربانی مردمی در ۵۶ پایگاه کمیته امداد  امام خمینی (ره) مازندران

۵۶ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در شهر‌های مازندران امروز جمعه 10 شهریور آماده دریافت نذورات مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت ها‌ی مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در هریک از شهر‌های مازندران امسال یک پایگاه به صورت متمرکز مستقر شد تا مردم کمک‌های خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

وی افزود: استقرارپایگاه در میادین مرکزی شهرستان‌ها، مراکز بخشها، بازارچه‌های محلی ومکان‌های برگزاری نماز آماده دریافت کمک‌های نقدی وغیر نقدی خیّران ومردم نیکوکار است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد در روز عید قربان آماده دریافت نذورات قربانی مردم خیر و نوعدوست استان و توزیع آن بین مددجویان است.

سعادت افزود: مردم نیک اندیش استان می‌توانند با راحت‌ترین و سریعترین روش کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۳*۷*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در اهدا نذورات قربانی به مددجویان مشارکت کنند.

وی گفت: مردم خیّرمازندران پارسال یک میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۳۳۷ هزار تومان نذورات قربانی به مددجویان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره کل بهزیستی مازندران نیز اعلام کرد : این نهاد با هدف حمایت از نیازمندان و افراد محروم تحت پوشش، پایگاه‌هایی را در استان آماده کرده است تا از کمک ها‌ی مردمی بهره گیرد.

موسسات خیریه و مراکز نگهداری معلولان و فرزندان بی سرپرست مازندران نیز  آمادگی خود را برای دریافت نذورات اعلام کردند.

افرادی که می‌خواهند نذورات خود را به صورت نقدی پرداخت کنند می‌توانند به شماره حساب مشارکت‌های بهزیستی واریز کرده و به صورت حضوری به پایگاه‌های این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

استقرار پایگاه جمع آوری نذورات مردم مازندران در روز عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار